کتاب‌های سیرتاپیاز شامل ۳ کتاب در یک کتاب است. آموزش ـ امتحان ـ تست

آموزش: در ابتدا آموزش کاملی از هر مبحث ارائه شده است. درحقیقت با این کتاب شما معلم را به خانه برده‌اید. امتحان: در هر مبحث سؤالات امتحانی برای تمرین دانش‌آموز آورده شده است. دانش‌آموزان با بررسی این سؤالات هم با نمونه سؤالات امتحانی آشنا می‌شوند. تست: در هر مبحث بانک کاملی از تست‌های کنکور و تألیفی‌ آورده شده است تا برای کنکورهای آزمایشی و کنکور سراسری آماده شوید.

کتابی که پیش رویتان است کتاب دین و زندگی پایه دهم و یازدهم از سری مجموعه کتاب های سیر تا پیاز گاج میباشد و به نحوی گردآوری شده تا مرجعی کامل برای دانش آموزان داوطلب کنکور باشد.

کتاب از ۲۳ بخش به صورت زیر تشکیل شده است :

  1. چشم انداز
  2. مشاوره
  3. سبک مطالعه
  4. ساختار کلی درس
  5. ایستگاه آیه
  6. ایستگاه حدیث
  7. ایستگاه شعر
  8. ایستگاه روایت تاریخی
  9. اشتباه نکنیم
  10. دقت کنیم
  11. نکته راهبردی
  12. مرور سریع
  13. تست های داخل متن
  14. پاسخ گویی به تمام سوالات کتاب دسی
  15. رابطه علی و معلولی
  16. تر و ترین ها
  17. مترادف ها
  18. مرور سریع و مهم ترین نکات درس
  19. نگاهی ویژه به آیات
  20. درس در یک نگاه
  21. پاورقی ها
  22. سوالات چهار گزینه ای پایان درس
  23. پاسخ های تشریحی

  

تمامی آیات در هر درس  با ترجمه کامل و همچنین کلید واژه مربوط به هر آیه ذکر شده و  در بخش مریوط به احادیث  پیام های مختلف که هر حدیث را توضیح میدهد آمده است. شرح کامل و پیام های شعر ها و روایت تاریخی که نقل قول هایی از بزرگان است توضیح داده شده.

در این کتاب نکات بسیار کاربردی برای سرعت بخشیدن در حل تست ها و سهولت در یادگیری مفاهیم به همراه خودآزمایی آمده تا به دانش آموز در یادگیری سریع و عمیق کمک کند. یکی از ویژگی های مهم این کتاب آوردن نکات مهم و پر تکرا در کنکور میباشد.

دین و زندگی یازدهم سیر تا پیاز گاج

دین و زندگی یازدهم سیر تا پیاز گاج

ناشر : گاج
قیمت : ۷۴,۶۲۰۹۱,۰۰۰ تومان

شروع کتاب با درس اول پایه دهم یعنی هدف از آفرینش آغاز میشود :

ساختار کلی درس – مقدمه – سوال و جواب – پیام آیه های مریوط به درس اول – مرور سریع – فعالیت کلاسی – شعر ها و احادیث و با درس در یک نگاه به انتها میرسد در آخر هر درس هم پرسش های چهار گزینه ایی و نمونه تست های کنکور سال های پیش را مشاهده میکنید تا با پاسخ به تست ها بتوانید سطح خود را آزمایش کنید.

ایستگاه مربوط به آیه بسیار کامل و مفید میباشد زیرا ابتدا با موضوع کلی آیه آغاز شده و سپس ترجمه کلمه به کلمه و بعد از آن ترجمه روان آیه آمده که به صورت جدولی منظم به شما در درک موضوعی و ترجمه آیه کمک بسیار میکند.

از نکات راهبردی هرگز قافل نشوید زیرا در سرعت تست زنی خیلی خیلی موثر است.

 

بعد از اتمام دروس پایه ۱۰ ام یک آزمون کلی از درس ها آمده که شانل ۲۵ تست است که باید در ۱۷ دقیقه به آها پاسخ دهید . درس دین و زندگی پایه یازدهم نیز به همین ترتیب همراه با نکان – آیات – احادیث و شرح کاملی از پیام ها و کلید واژه آمده .

 

در انتهای کتاب شما شاهد ۴ آزمون جامع هستید و در آخر پاسخ نامه تشریحی تمامی تست ها گرداوری شده است.

دسته بندی شده در: